.

.

piątek, 29 kwietnia 2016

MÓJ PIERWSZY POST ! :)

I stało się, założyłam bloga ! :) Chodziło mi to po głowie od dłuższego czasu, wiele osób mnie do tego zachęcało. Dziś w końcu znalazłam chwilę czasu, by przejść do realizacji :) To moje pierwsze kroki ! :) Więc bądźcie wyrozumiali ! :) Dziś krótko, ale podsyłam Wam przepis na pyszne naleśniki ryżowe ! :)


SKŁADNIKI( na ok. 3 naleśniki ):

  • 1 jajko
  • ok. pół szklanki dowolnego mleka
  • szczypta soli
  • ok. 60g mąki ryżowej
  • 1 łyżeczka stopionego oleju kokosowego
PRZYGOTOWANIE:

1. Przygotuj wszystkie składniki


2. Do miski przesiej mąkę i dodaj resztę składników



3. Dokładnie wymieszaj


4.Natłuść patelnię olejem kokosowym ( najlepiej specjalnym sylikonowym pędzelkiem )i dobrze rozgrzać. Naleśniki usmaż jak zawsze ( wlej chochelką porcję ciasta i kolistymi ruchami rozprowadź po całej powierzchni, piecz do zarumienienia z obu stron ). Teraz zostało tylko udekorować ! :) Co kto lubi ! U mnie owoce ,jogurt wymieszany z białkiem o smaku białej czekolady, nasiona chia i syrop klonowy ! :)


Smacznego ! :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz